Personal training

Personal trainer Helsinki | Espoo | Vantaa

Valmennamme koko pääkaupunkiseudulla, siellä missä sinä haluat liikkua!

Yhteistyö kuntosalejamme sijaitsee ympäri Helsinkiä, Espoota sekä Vantaata, mutta liikkumisesi EI VAADI kuntosalijäsenyyttä. Kuuntelemme aina asiakasta ja hänen toiveitaan. Voit siis liikkua ulkona, kotona, työpaikan salilla tai missä tahansa muualla. Suunnittelemme kokonaisuuden sen mukaisesti.



Aerobinen kunto ja lihashuolto

Lihashuolto ja aerobinen kunto

Hengitys- ja verenkiertoelimistön hyvä kunto on kaiken fyysisen harjoittelun perusta. Aerobinen eli kestävyysliikunta vaikuttaa sydämen pumppaustehoon sekä keuhkojen ja verisuonten terveyteen ja toimintakykyyn. Kestävyyskuntoa kehittäviä liikuntalajeja ovat esimerkiksi kävely, sauvakävely, hölkkä, juoksu, uinti, pyöräily, rullaluistelu ja hiihtäminen.

Lihashuolto unohtuu helposti niin vasta-alkajalta kuin kokeneemmaltakin liikkujalta. Säännöllinen lihashuolto parantaa suorituskykyä ja vähentää loukkaantumisriskiä. Toimiva lihashuolto edellyttää huolellista lämmittelyä ja venyttelyä ennen ja jälkeen liikuntaharjoittelun. Huolellinen lihasten huolto nostaa myös motivaatiota liikkumaan: ei kiristä ja liikkuvuus on hyvä lihaksissa. Lihashuollossa voidaan käyttää apuvälineitä kuten core rolleria tai pehmeää palloa.

Meillä huolellinen lihashuolto kuuluu aina harjoittelusuunnitelmaan.Tavoitteenasi voi olla maratoni, Naisten Kymppi tai vaikka ihan peruskestävyyden parantaminen: räätälöimme juuri sinulle oikean ohjelman.

Katso hinnastomme…


Kuntosaliharjoittelu ja kehonmuokkaus

Kuntosaliharjoittelu sopii kaikille, olit sitten ensikertalainen tai kuntosaliharjoittelukuntosali on kuin toinen olohuoneesi. Tavoitteitasi kuntosaliharjoittelussa voi olla esimerkiksi painonpudotus, kiinteytyminen, lihasmassan kasvattaminen tai omaa lajiasi tukeva, kuten juoksu tai uinti.

Tutkimukset ovat osoittaneet lihasmassan kasvattamisella olevan suuri merkitys ihmisen terveydelle ja toimintakyvylle. Lihasheikkous on yhteydessä kävelyn hidastumiseen, tasapainovaikeuksiin sekä kaatumistaipumukseen. Jos kuntosaliharjoittelu ei ole sinulle kovin tuttua, voi motivaation löytäminen olla vaikeaa. Personal trainer pysyy tukenasi koko ajan ja kannustaa sinua jatkamaan.

Me teemme sinulle sopivan kuntosaliharjoitteluohjelman iästä, painosta tai kokemuksesta riippumatta.

Yhteistyö kuntosalinamme toimii Idealfit, mutta harjoittelu onnistuu myös omalla tai työpaikkasi kuntosalilla. Harjoitteluohjelma voidaan myös tarvittaessa räätälöidä toimimaan kotonasi.

Katso hinnastomme…


Räätälöity ruokavalioPhotoGrid_1434366380760

Ravinto kattaa kolmasosan terveydestä tai painonhallinnasta puhuttaessa. Onkin erittäin tärkeää huomioida myös se osana harjoittelusuunnitelmaasi.

Valmennukseen sisältyy asiakkaan halutessa, myös ruokapäiväkirjan analysointi. On tärkeää havainnoida se mitä tulee syötyä, jotta voimme mahdollisesti karsia sieltä jotain pois tai rikastuttaa sitä paremmilla valinnoilla.

Useimmille juuri ruokavalio on se mikä kaipaa uudistusta. Ruokavalio suunnitellaan yhdessä liikuntasuunitelmasi kanssa. Ruokavaliosi voi olla vähähiilihydraatinen, kuitupitoinen, kasvispainotteinen, vähäkalorinen tai esimerkiksi proteiinipitoinen. Sen määrittelee se mikä on tavoitteesi ja tukeeko se liikkumista.

Valmennuksissa käytämme avuksi verkossa sijaitsevaa ruokapäiväkirjaa: Meal My Day. Sinä saat tarkan ruokavalion resepteineen sekä samalla ostoslistan ruokakauppaan. Runsaslukuiset reseptimme antavat sinulle eväät terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon.

Voit tutustua palveluun lisää täältä: www.mealmyday.com

Katso hinnastomme…


 

Yhteistyössä mm:

MMD_logo_versio2  motivade-logo1             IdealFit_E_logo_RGB   Laturi_logo_300513